L’Associació Catalana d’Enginyers de Telecomunicació (Telecos.cat) i el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINF) aposten perquè la 26a edició de la Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica (www.lanit.cat) mantingui el format presencial i se celebri de forma segura.
És per això que, tenint en compte la situació sanitària global i les restriccions per la pandèmia del coronavirus, el proper any no tindrà lloc el mes de febrer -com era habitual-, sinó al juny, quan de fet també se celebraran altres activitats de referència per al sector, com el Mobile World Congress o la fira de tecnologia audiovisual ISE.
Concretament serà el 16 de juny de 2021 quan l’Auditori de Barcelona acollirà la 26a edició de “la Nit”, cita ineludible per al món TIC del país i punt de trobada per als professionals, empreses, administració pública, universitats, associacions i institucions del sector a Catalunya.
Com venim fent des de la 18a edició, el Consell de CIOs de Catalunya tornarà a ser part activa de la gala, participant directament de la cerimònia de lliurament de guardons com a membres del Jurat i fent entrega del premi Joan Clarke al/la CIO destacat/da.
L’acte es podrà seguir alhora virtualment i, segons avancen des de l’organització, “no serà aliè a la nova realitat en què ens trobem i servirà de reflex per a la vitalitat d’un sector –el de les Telecomunicacions i la Informàtica- que s’està demostrant clau en la lluita contra la COVID-19”.
>>Més informació a www.lanit.cat